OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Ashley Olsen

image177Alltså, det där håret är to-die-for! Jag är nog sämst i världen med att fixa håret :/ Jag tycker det blir jättefult varje gång jag sätter upp de.. men jag vill ju ha de uppsatt! Haha oj vilka problem ;) Ashley lyckas däremot väldigt bra, som vanligt :) Skorna och sjalen är ju helt underbara dom med!

Nu är jag jätterastlös, så ska fixa och dona lite här hemma :) Behöver städa mitt rum grundligt, fixa med kläder, och sen städa johannas rum så jag kan ha de som ett litet tv rum medan hon är borta :$ Sen när hon kommer hem får hon självklart ha det igen :) Och ikväll blir det i alla fall Beck med Johan :)

Vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer
Postat av: Simone

Haha då har vi samma problem, håret blir aldrig lika snyggt som de andra har ;S

2007-08-26 @ 19:55:31
URL: http://muchi.blogg.se
Postat av: Anna

Sjukt snyggt klädd verkligen! Hennes garderob hade jag inte tackat nej till

2007-08-27 @ 09:20:38
URL: http://annaoting.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0