OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Färgade ben

image175 Som ni kanske redan märkt vid det här laget så älskar jag färgade ben :) Så ska verkligen köpa dessa strumpbyxor som kommer från indiska , I like! Haha så bra, när vi gick på stan idag hade vi lite halvt bråttom eftersom vi skulle hjälpa till här, så vi missade gatorna som hade indiska och scorett.. SYND! Men ska åka in till karlstad någon dag :)

(och jag skrev nog johannas "lägenhet" förut, men det är bara ett rum, men Hur mysigt som helst verkligen:) Mamma&pappa åkte hem förut, så nu är det bara jag och Alex som är kvar här, så åker vi hem imorgon med Stinas pappa. Great :)

GÖTT att Bajen vann också, skönt med tre poäng! Castro-Tello och Zengin gjorde mål, skönt.
- Zengin är vår, Zengin är vår, Vi har Erkan, Zengin är vår! ("segern är vår"- sången) Haha skönaste ramsan!
Najs

Kommentarer
Postat av: mikaela

Tack så mycket ! :) Jag vill också ha färgade ben i höst!

2007-08-26 @ 11:21:43
URL: http://mikaelabehm.blogg.se
Postat av: Julia

Har de senapsgula, men vill ha de andra på bilden med. Plus de gråa:) Kram Julia

2007-08-26 @ 12:29:04
URL: http://bagladies.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0