OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Gårdagens/kvällens


 Påväg till jobbet, och jäkligt trött! Topp från Gina Tricot, Pepe Jeans och väska från Sisters.
 Gladare på kvällen då jag kollade fotboll för att sedan umgås med folket som kom hit på förfest! Skojj :) Lång tröjklänning från H&M och Miss Sixty jeans.

Idag har jag inga roliga kläder till jobbet, känner mig väldigt ful. Men har ingen lust att klä mig snyggt inför gamlingarna ;) Däremot vore de bra om jag kommer i tid, så bör röra mig däråt nu. Fast som tur är har jag bara cirkus 3 minuter på cykel till jobbet. Sånt är skönt!

Ha en bra dag, Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag beställde S, dom är jätte tighta så det måste du med ha ! =)

2007-08-02 @ 14:39:00
URL: http://sandragranath.blogg.se
Postat av: Emma

Va fin du va i håret =)

2007-08-02 @ 16:52:31
URL: http://emmatervo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0