OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

puuh

Är dyng trött, har ingen aning om varför :o Sov lite nyss medan de andra fixade saker. De håller fortfarande på men jag är för trött för att hjälpa ;P haha! Fast ska plugga lite också. woho

Skulle gå i Borås second hand affärer idag, men hade ingen tid till de. De va synd :/ Men till stan kom jag, hittade jättefina långa "skinn"handskar på Gina tricot, men de fanns inte i XS så de var för stora. Synd! Köpte svarta pärlörhängen bara :) Bra att spara pengar ibland!

Nejni, nu ska jag vila upp mig lite så jag är pigg ikväll :) Förresten, Bajen spelar mot BP idag, skulle vara kul medd vinst! :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0