OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Sådärja!

Igår gjorde jag den sista resan för detta sommarlov (som jag ska sammanfatta när jag får tid) :)
Mysig resa till Sthlm med familj, dock en kortvarig sådan eftersom vi bara åkte fram och tillbaka, men det var kul ändå!
Så.. matchen då, jo den förlorade vi med 1-0, sjukt tråkigt! Haha domaren hade det svårt där i slutet, väldigt hatad av Bajenklacken, så knäppa beslut! Men man kan inte skylla förlusten på domarn, för vi spelade väldigt dåligt måste jag säga :/ Felpass hit och dit och okoncentrerat tyckte jag. Bättre lycka nästa gång :) Skit i tabellen, Bajen bäst ändå!

När jag kom hem gick jag och la mig direkt, och gick till skolan imorse när jag vaknade. Schemat var mycket bättre än vad jag hade tänkt mig :D Very najs, och skönt med lite nya människor på skolan :)
Ja hela dagen var superbra (faktiskt), förutom minnesstunden på morgonen, fy fan vad sorgligt :/
Aja får hoppas att jag känner mig lika glad resten av skolåret, vilket jag tvivlar på! Haha :)

Hur var eran första skoldag, bättre eller sämre än vad ni tänkt er? :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vem hölls minnesstunden för?

2007-08-20 @ 19:07:19
URL: http://emeliews.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0