OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

The day

Frankrikeresan ser ljus ut för oss, om bara rektorn är snäll och godkänner den! Jag hoppas :) Skolan var nice, sen åkte jag iväg och klippe mig och missade fysiken (Yes!) och lugg blev det som sagt. Resten av dagen vet ni, promenad (som dödade mina knän lite till, trodde inte det var möjligt) och sen träning!

Kunde inte vara med fullt ut på träningen och var lite seg :( men det får man vara ibland, jag är på topp nästa vecka istället :) Nu på kvällen har jag bara ätit en massa kakor och min älskade grönsakssoppa (älskart), framför datorn.

Imorgon åker jag till Borås och är där hela helgen, ska flytta ner Johanna, men älskade älskade syster! Kommer sakna dig galet mycket på dagarna trots våra små tjafs ;) MEN sluta inte besöka min blogg under helgen för de, för kommer antagligen lägga in ett antal inlägg från pappas bärbara (får se om jag får tillgång till internet)

Förresten, ledig från skolan imorgon, sånt tycker jag om :) Ha en bra helg! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0