OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Tillbaka

Efter en helg i Nyköping & Örebro! Tågresan till nyköping med Johan var riktigt kul, och i nyköping har vi softat, festat & ätit glass vid hamnen :) supermys! Att nyköping hade så många fräscha killar hade jag ingen aning om, men nu vet jag ;) Kanske blir några fler tripper dit, haha!

Igår satte jag mig själv i tåget, väldigt skönt att åka tåg måste jag säga :) Matchen mot örebro ska vi inte tala om, gah! Synd.. Sulan avstängd när vi spelar mot djurgårn, hur ska detta gå? Haha nejdå, vi är bäst och vinner ändå :)

Igår när jag kom hem kollade jag beck & scrubs. Bäst! Nu är det superfint väder så sitter i stugan och solar, mys!
Ikväll blir det nog lugnt med en eller två filmer, mycket skönt!

Återkommer :) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0