OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Den lilla svarta

image531Nej, jag menar inte klänningen med "den lilla svarta" utan korsetten! Jag gjorde iordning en drömoutfit, men det  blev inte lika snyggt som jag hade tänkt mig! Det jag hade tänkt å ha till var i alla fall ett par lacktights (eller bara svarta byxor), höga klackar, svarta väskan med nitar från Gina Tricot och något läckert nagellack. Det hade jag gärna gått ut och partat i! men nu ska jag istället kolla film med Johan O :)

Förresten, träningen var vi bara 6 pers på, vilket innebar lite latjo sådär. haha det var den roligaste träningen på länge! Innebandy är guld :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

synd att den inte var en bygelkorsett då hade den varit den ultimata =)

2007-12-21 @ 12:48:40
URL: http://sandragranath.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0