OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Gårdagens outfit

image542
(klicka för större bild)
Gårdagen var galet rolig, synd bara att alla som var 18 (alla utom jag) skulle vidare till statt, jag hade gärna festat mer inåt morgonen. På topp var jag! Haha istället åkte jag hem till Robin där han, johan & martin kollade film. Sjukt kul, öppnade fel dörr och sådär, orkar inte förklara men, dom fick sig ett gott skratt! Sen somnade jag lite i soffan där, jätteskönt, efter det var jag pigg igen :) Därefter fick pappa hämta mig och sen åkte jag hem och invänta syster&jossan som kom ut från statt vid 2, och vi gick till Valentinos och käka kebabtallrik. Hem kom jag vid halv 4, somnade halv 5. Så, det blev rätt sent ändå ;) 

Är oväntat pigg idag, det är i och för sig bara skönt! Fast skulle göra ett kollage med bilderna ovan, men tålamodet räckte inte till en sån här dag. Haha! Nu ska jag hjälpa till och städa lite, får hem gäster ikväll. Puss


Kommentarer
Postat av: Olivia

jätte fin kjol !

2007-12-26 @ 17:21:28
URL: http://bacio.webblogg.se
Postat av: w

döfin kjol! =) vart har du köpt den?

2007-12-29 @ 13:28:06
URL: http://www.wk.blogg.se
Postat av: Anonym

okeej, het !

2008-01-01 @ 02:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0