OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Gårdagens outfit

image526 Jag har ganska mycket mörka kläder på mig nuförtiden, fast lite färgklickar är det ändå. Vinröda naglar & blåa skor. Nitskärpet vägrar bli bra på den bilden då det övriga ser bra ut, asch då :D Idag bar jag mjukiskläder, varför vet jag inte men bekvämt var det!

Sådärja. idag gjorde jag årets sista prov samt årets sista uppsats! Skönare känsla finns fan inte. underbart! :D
Det ska firas med.. en heldag i sängen med film&chips. Som det ser ut nu, sen kanske det ändras med dagen. Vad det än blir så är jag glad för att jag slipper plugga! Yes. Hoppas ni får en lika bra dag :) puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fint =)

2007-12-19 @ 15:47:47
URL: http://sandragranath.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0