OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Hej igen :)

Jag har det sa bra som man kan ha det, anda ska det bli superskont att aka hem imorgon. Ar matt pa sol asa nu, trodde inte att jag kunde bli det ;) Fast jag flagnar redan uppe i pannan, det mar jag daligt av! Grr.
De senaste dagarna har vi som sagt hunnit se apor (sa sota!), shoppat och sen varit uppe i Kamala och traffat Maria ekman + familj, dar vi drack champagne och at hummer. Mums!
Ikvall ar det sista kvallen har och vi ska in till Patong med Amanda&Co, Maria&Co, paret Ring och Marten och Salle. Haha hela karlskoga ska rocka loss pa Rock City, ikvall ar det alltsa party som star pa schemat! Ska njuta av sista tiden har :) Ha det bra! Puss


Kommentarer
Postat av: Sandra

du är back in tooown =) Nu vill vi se Bilder =)

2007-12-13 @ 15:27:38
URL: http://sandragranath.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0