OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

I like

image525
Visst köpte jag mycket, men här är ändå mina favoriter; Har länge letat efter ett par sköna converseskor, äntligen är dom mina :) Orange är fortfarande en av mina favoritfärger (delar första platsen med lila) så när jag fann denna klocka var den min direkt. Väskan då, lack, nitar och perfekt storlek. Behöver jag säga nåt annat? Love it!

Skolan idag var väldigt nice, fikade på svenskan, film på engelskan och så åt vi massa olika franska ostar på franskalektionen (vi är bara 5 tjejer + lärare, perfekt!) Det var dagens höjdpunkter, hade väldigt trevligt :) Nu väntar ännu mer pluggning än igår, biologiprov imorgon! Så fick hoppa över dagens balmöte, trist de.. och istället sitter jag här och bloggar? Skärpning! Måste hinna med träningen och kolla matchen efter (A) så nu ska jag sätta fart. puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jätte snygga converse skor =) dom skulle jag vara hel nöjd med =). Väskan var helt underbar helena !! och den oranga klockan bara ett plus =) en mörklädd outfit plus den där oranga klockan! wow!

2007-12-19 @ 15:01:51
URL: http://sandragranath.blogg.se
Postat av: Stina

Snyggt Helena! Bra kap! ;)

2007-12-19 @ 20:18:13
URL: http://stajnus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0