OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

oväntat

Haha ja precis efter att jag skrivit de där inlägget igår så skulle johanna&josefin åka iväg till natta, och jag som var så rastlös hängde på direkt! Så fixade mig och vi åkte iväg, prata lite åså därborta, sen åkte vi iväg till en fest. Ingen höjdare tyckte vi så vi åkte hem igen. Haha! Fast det var kul att göra något, se lite folk åså :) Sen kom Henke&Axel igen, den här gången såg vi Wallander. huh vi satt och skrämde upp varandra allihoppa! Runt 1 kom jag i säng.
Och idag gick jag upp halv 6, faktiskt sjukt pigg. Har nog aldrig hänt förut i hela mitt liv! Haha men nu vill jag bara sätta mig i bilen, sova, och sen vara framme i Sthlm! Sjukt kul ska de bli :)
Ha en bra jul hörrni :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0