OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Förresten

Har jag nämnt att augusti är min absoluta favorit månad (bortsett från att skolan börjar)
- Innebandyn börjar den 7: e, som jag har längtat! ÄNTLIGEN :D
Sen att det är sommar, allsvenska och lov tillför ju också en hel del ;)

Gårdagen förresten, var nere i stugan med lite folk :) 12 pers var vi, grilla, drack, spela kort och hade det riktigt trevligt :) En massa skratt blev det såklart. Hur mysigt som helst!

Idag har jag städat, sen åkte jag och Johan ner och städa iordning lite i stugan, sen satt vi i solen och softa. Mycket skönt :) Ikväll blir det Beck & Scrubs, såklart förstås, med Johan & Elin. Skräll :)

Jaa imorgon kommer min kära syster hem :) Med sig har hon mina efterlängtade färgade tights.

Humöret är på topp! :) pusss

Kommentarer
Postat av: alma

hey, "topshop-kuppen" är i full gång och jag antar att du, precis som jag och många andra, vill att topshop.com ska börja shippa till oss här i Sverige. Därför tycker jag att du borde hjälpa till genom att skicka ett mail till topshop (länk finns här: https://www.topshop.com/webapp/wcs/stores/servlet/ContactUs?krypto=%2BKcH3VLu38zYhZ8zUehEDx0aSup7AvOPbq1g8JGZGB3vRNS1puEJYiNMcQjrCH1VRiJR%2FMStaIg%3D ) där du bara skriver kort om att du är med i kuppen och vill att det ska börja shippa hit. Hoppas du vill hjälpa till, det skulle verkligen vara kul för oss som inte har tillgång till topshop's butiker :) mer info finns på bloggen!

2007-07-30 @ 01:38:15
URL: http://almah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0