OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Gårdagens

 Klänning från H&M, Jeans från H&M och Skor från skopunkten.
Haha om ni inte redan märkt det så är H&M min absoluta favorit affär! :)

Detta bar jag i alla fall när jag åkte ut till Mormor och hennes 60: års fest! Så himla söt är hon. Jag hade en mycket trevlig&rolig kväll :) Haha Robert&Malin, morbror och hans tjej, är några av dom roligaste jag känner :D Mycket skratt och god mat.. mmmh!
 Mormor.  Syster & Robert!  Malin & Kusin Emelie

Lägger nog in en "Dagens" senare :) Ha en bra dag, ciao!

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh va roligt, din släkt är kul ;D Längesen man såg alla dom där ju!!

2007-07-28 @ 15:35:35
URL: http://emmatervo.blogg.se
Postat av: Klara

åå, jag har tänkt köpa de där blommiga linnet från H&M...
De va jättesnyggt till gråa jeans!
Kram

2007-07-30 @ 18:51:49
URL: http://fashionbyklara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0