OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Helgen!

Har tvyärr inte orkat skriva någonting här. I fredags var jag i stugan med Elin&Johan, grillade och prata en massa, haha väldigt mycket faktiskt :) Ända till klockan blev 20 över fyra på morgonen, då började vi cykla hemåt! Haha kom i säng fem, men kvällen/natten/morgonen var väldigt trevlig! Hade det superbra :)
På lördagen gick jag upp runt 10, för på schemat stod det shopping! Haha jag och Elin åkte och kollade in stans second hand butik, den var större än vad vi trodde! Hittade ett par fräna skor, för 30 kr, fynd! :) Hade bilder på dom, men de har försvunnit? Så får ta ett nytt och lägga in nån annan gång.
På kvällen blev det fest, haha jag var väldigt trött, men hade kul så länge det varade! Dagen därpå var inte lika trevlig, haha, så kan de gå ;) Sov till kvart över fem den dagen, och sen på kvälle kom Johan och vi kollade film, skrattade och sen kollade vi scrubs och skratta ännu mer, sjukt bra program!
Idag åkte jag och dom två redan nämnda till Örebro :) Jag lyckades hålla mig ifrån att köpa något, trots att det var riktigt svårt! Hade verkligen grymt roligt, haha de kan inte bli annat med dom två. :)
När vi kom hem gick vi runt här i stan och hade det trevligt :) Sen kollade jag och Johan scrubs igen! Great.
Nu är jag hur trött som helst, skriver imorn :) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0