OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

lyckad dag

Denna dag har absolut varit lyckad! Imorse åkte jag som sagt iväg till örebro med familj, 2 kusiner och några till. Alla förutom jag, syster Johanna och pappa skulle iväg på någon teater. Men vi började med att äta sushi, mums! :) Så jäkla gott!
Sen gick Jag och syster på stan, hittade äntligen klänningen med dragkedja från H&M; inga fel! :D Lacktightsen fanns däremot inte i storlek XS, hade jag väntat mig något annat? nepp. Så testade S igen för att verkligen se att dom inte passade riktigt som jag ville, och de gjorde dom ju inte :/
Men fick med mig 2 tunikor, 1 tee med tryck och klänningen hem i alla fall, bilder kommer imorgon, eller nåt :) Ska dit på onsdag med och köpa lite annat jag missade nu! yees :)

Under kvällen hade Johanna lite förfest här, så har varit här och snackat lite med folket, inga fel! :) Nu ska jag fortsätta läsandet av 6: e Harry Potter boken som jag påbörjade i förgår kväll. Jag måste erkänna att jag älskar böckerna, och filmerna! Haha men det är ju trots allt för alla åldrar :)

Ha en bra kväll. pusss
Tänk om man hade varit 18, då hade jag också varit på Takida denna kväll, men icke :P

Kommentarer
Postat av: Amanda

måste också ha den klänningen fårn HM!gu va ja letat efetr den!

2007-07-22 @ 03:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0