OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Mys

Ja dom senaste dagarna har varit otroligt mysiga :) Haha har haft en massa roliga stunder med massa skratt. De enda tråkiga på hela resan var väl matchen, då vi förlora (som vi oftast gör mot kalmar), riktigt synd när vi åkt så långt för att kolla. Bajen Bäst ändå! :) I tisdags var jag och hälsa på Sara, vi gick i samma klass i sjuan sen flytta hon till kalmar, det var riktigt roligt :D Igår var vi över på öland, köpte fisk & räkor och åkte ner till havet och satte oss där och åt lunch, myys! Idag har vi åkt och hälsa på några vi känner, sen vart runt lite överallt. Vi åkte tio imorse och var hemma halv åtta! Haha det är bra gjort ;p
Det gjorde att jag missade träningen (vilket var trist!) men istället kom Elin hit och färgade mitt hår, tack :) Johan&Ludde var också här under tiden och scrubs var en självklarhet! Nu ska jag packa lite och imorgon bär det av till Göteborg. Oj vad vi har längtat, och äntligen är det dags :)
Lämnar datorn hemma, och när jag väl är hemma så tänker jag sätta igång med bloggandet på riktigt :) pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0