OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Sådärja!

Nu har jag allt tid att skriva lite om mina senaste dagar :) Detta inlägg kommer nog bli lite flummigt, men läs om ni vill, annars struntar ni i de :P

Söndag: När johan kom hit på kvällen hade vi så jävla roligt, jag trodde att jag hade låst min dörr (han stängde in mig och då ville jag låsa ut honom så jag gjorde det, och sa "Hörs då") Allt detta på skämt så klart, men sen hör jag honom säga; va håller du på me? Då vände jag mig om och såg att stå där i dörröppningen. HAHA jag vart så rädd att jag flög upp i sängen, sen skratta jag som sjutton :) jag trodde ju verkligen att jag hade låst! Herregud :)
Efter det åkte vi och mötte Elin sen åkte vi till affärn och köpte en massa grönsaker & dipp, mums! Haha i pausen av Beck gick vi ut med vår hund, gumman, haha och då skratta vi också sjukt mycket!
Jag satte på låten som jag bloggade om häromdagen, Letters to cleo - I want you to want me, haha så fick jag och Johan värsta rycken så vi dansa loss, Haha sjukt kul! :D sen sluta vi och han sa; haha jag hoppas inte nån såg oss nu! :D.
Haha så började vi kolla oss omkring och sen såg vi en människa stå i fönstret av det enda huset som var i närheten! Haha hennes blick var den roligaste jag har sett på länge :D Hon såg så jäkla chockad ut! Där hade vi sprungit runt (hon hade antagligen inte sett att vi hade en hund med oss där) och sedan dansat värsta discodansen. Haha vi tre bröt i alla fall ihop av skratt. Ja, kul var det!

Måndag: Jobbade, sov och sen var jag ute och sprang med Johan. På kvällen åkte jag ner till stugan med syster, Stina & mamma. Sen kom Heden, Stena & några till. Vi grilla & spela kort, hade det riktigt kul :)

Idag: Jobbade, ååh det är några gamlingar där som är Så söta! :) När jag kom hem gick jag ner på stan med Johanna, hon hittade en väska :) Fast det gjorde jag med.. tror nog att jag går ner imorgon och köper den! Ska fundera på saken i alla fall. Det är ju så många väskor jag vill ha just nu, borde jag vänta tills jag åker till Sthlm? Hjälp!

Nu ska jag softa, rensa lite i garderoben kanske. Aja, mer inlägg kommer antagligen :) pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0