OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Dagens!

Igår kväll bytte jag ut jeansjackan och dom vita skorna till skinnjacka och mina favorit skor från skopunkten och sedan åkte jag och kollade fotboll tillsammans med Johan&Ludde! Det var riktigt roligt :) KB spelade mot några och vann. Sedan gick vi vidare till stan där "KarlskogaFesten" var, inte direkt det roligaste vi varit med om så vi gick hem vid halv 11.
 Just ja.. bättre bilder var det ja..
Tee - Zara
Jeans - H&M
armband - Bianco footwear
Skor - Fred Perry
+ jeansjacka
Idag har jag ägnat flera timmar åt jobb, men tog med mig Elin ner på stan idag på lunchen :) Hittade en klänning. När jag kom hem ångrade jag mig lite, kanske var det ett onödigt köp? med tanke på att jag försöker spara mina pengar.. Haha jaja, nu ska jag snart ta på mig träningskläderna och sticka iväg och springa lite med laget, mys :)
/ Helena

Kommentarer
Postat av: Sessan

Åh, Zara.. vilken under butik, saknar verkligen den här i Linkan! Den gröna klänningen är så het, så himla läcker modell. Ser ut som värsta sötaste tulpanen ju...

2007-06-28 @ 18:17:22
URL: http://sessan82.blogg.se
Postat av: Emelie

äsch helena! man ska allt spendera pengarna, det är det som är det roliga med att få pengar ;-) haha!

2007-06-29 @ 01:37:37
URL: http://emeliews.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0