OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Björn Gustafsson

image518
Ikväll är det Parlamentet och vem är med om inte skönaste killen någonsin;  Björn Gustafsson. Klockan 20.30 på kanal 4, kolla de! :)   
Igår kväll kollade jag film med Johan L, "Shoot'em up", sjukt bra film! Idag har jag spelat match, förlust (5-1) På grund av brist på folk så fick jag spela back! Konstigt nog trivdes jag, jag har ju förresten spelat back 2 perioder i mitt liv därför valde tränaren att plocka ner mig. Jag var bara inne på ett bakåtmål och gjorde en assist, jag är helt enkelt nöjd med min insats :) Nu kommer jag inte spela på 2 veckor :/ lite tråkigt, men det får väl gå.

Inspirationen är fortfarande som bortblåst, jag tror det har att göra med allt skolarbete jag måste tänka på nu innan jag åker! Men håll ut, I'll be back ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0