OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Farsdag

Jo det är ju faktiskt farsdag idag, och min pappa är den bästa! Grattis :) Dagen firades med tårta osv, mys!

Resten av dagen har jag ägnat i sängen, soffan eller fåöljen; sovandes! För inatt/imorse blev det bara cirka 1 timmes sömn. Klubbfesten igår var så jävla lyckad, tack alla för de :) De flesta gick hem vid cirka halv tre medan andra var kvar längre :) Därför hade man trevligt sällskap hela natten/morgonen, Malin, Johan & Johan stannade kvar (Sebastian och ännu en Johan drog hem vid halv fem, dom medförde mycket skratt, fast man blev något trött på dom också) Så tillslut fick vi ut dom ur huset och vi fyra tänkte sova, fast vi delade på en säng, vilket gjorde att det inte var så lätt att sova så jag låg mest och skratta :)
Det var trångt men mysigt ;)

nejni, jag får inte mycket ufört denna dag inte, så sängen väntar! puss

Kommentarer
Postat av: Nora

Var du intresserad av skinnkjolen? Maila isåfall dina mått till mig på [email protected]! :) Längd, stuss, och midja.

2007-11-11 @ 22:40:31
URL: http://aife.webblogg.se
Postat av: Fredriksson

Får tacka för en lyckad fest och att man fick komma,

2007-11-22 @ 23:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0