OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Hemma, för en stund

Kom hem från sthlm för cirka tio minuter sen, och om typ fyra timmar ska jag upp igen för att åka till Gbg. ojoj, jag får då aldrig sova ;) Fast jag har hellre kul än sover, vilket Johan&Elin fick uppleva på bussen och tåget idag ;) Haha så jävla kul! Hela dagen var SJUKT kul, bästa på länge.
Hittade tre par skor, två tröjklänningar, nitskärp, nitörhängen, den populära halsduken från indiska, ja typ de! Bilder får ni när jag har tid :) för nu ska jag sova så många minutrar som jag kan, gonatt!


Kommentarer
Postat av: S.A.N.D.R.A

Ha en trevlig dag :]
Kram!

2007-11-03 @ 13:11:56
URL: http://eyeliner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0