OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Hemma

Hemma och är sjuk :( inte överdrivet, men lika bra att vila upp sig ordentligen (match imorgon och viktigt prov på fredag) Jao. och lite svullet runt ögonen, vem vill gå ut då?

kommer nog mer sen! Ha de bra hörrni :), puss

Update: YEEEES! Biologi provet på fredag är framflyttat två veckor, hur skönt är inte de? Fast nu har jag ju pluggat som en tok.. aja får hoppas att de sitter kvar när provet närmar sig ;) Nu bör jag kanske börja plugga till nästa veckas matteprov, joo.. Sen kanske jag lyckades på fysik provet ändå :$, fast ska inte ta ut lyckan i förskott, får se det på fredag! Jani, nu ska jag dricka te och vila i massor :) ciao

Kommentarer
Postat av: sanna

Krya på dig!

2007-11-07 @ 13:21:04
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0