OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Paljettens dag?

Ja man kan nästan tro det, åtminstonde om man läser min blogg, då varenda inlägg har handlat om de idag! Haha och här kommer ännu ett :)
öhm. här var det meningen att det skulle komma en bild, men icke? För nu har dom tydligen gjort om här och smart som jag är ibland så fattar jag inte hur jag får fram "Bildens URL", hjälp snälla!

Min syster ska nämligen gå och köpa en paljetttopp åt mig, som också kan användas som kjol! Den är från Gina Tricot (Samma som Elin Kling har). Nöjd är jag :)

Jävla fan för mitt knä förresten.. kunde knappt spinga på träningen men det gick väl hyffsat ändå :) Nejni, ska läsa lite matte nu, gonatt!

Kommentarer
Postat av: Emelie

URL är typ länk. Så http//www.blabla.se är en URL ^^ Om jag inte har helt fel :P

2007-11-15 @ 17:49:21
URL: http://emelievanamnet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0