OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Skandal skandal..

image517
Kan någon förklara för mig varför dem bästa alltid åker ut som 4:a, när dem borde vinna hela skiten? Hur kom det sig båda dem bästa satt löst? Jag är inte chockad egentligen, för det är ju inte första gången det händer.. Nu hoppas jag att Marie&Andreas går vidare till globen, så att vi får en jättetråkig final! Neje skämt åsido, skärpning. Amanda till finalen tack, hon kungar! Fast största kungen av dem alla var ju Daniel, kommer bli trist att kolla nu.
Vad tycker ni om utröstningen?

Förövrigt var det jättetrevligt igår kväll :) Jag trivs! Idag blir det jobb, plugg & packa. Ikväll hoppas jag på någe mer roligt! Puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Do bästa satt löst ? WHAT ! AMANDA suger röööv. Hon sjunger bara samma typ av musik varje gång, har ingen variation när hon gör om dom, HON KAN INTE SJUNGA !!!!! Men daniel var de synd om, för han skulle ha stannat ! Jag säger som Bert Karlsson hon Rör sig som en lyftkran på scenen

2007-11-24 @ 17:10:31
URL: http://sandragranath.blogg.se
Postat av: Tina

Daniel var helt klart bäst! Jag hoppas att han fortsätter med musiken, och gör skivor ;)

2007-11-25 @ 16:30:54
URL: http://cityligths.tjejsajten.se
Postat av: Anonym

orka idol, so last year

2007-11-30 @ 17:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0