OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

This is it

image498 Pälsjacka, snygg paljettklänning och lackskor; Hett!

Uj vad jag ligger efter i allt vad bloggning innebär! Jag har sysslat med matcher, närmare bestämt 3 stycken på 5 dagar, + ett gympass. Alla tre spelade jag halvsjuk, den sista med skada i knät (skada mig på den 2:a matchen, sjukt ont, jag fick känna på hur det var att flyga ;) och sen landa ner med huvudet först) den sista, som förresten var igår spelade jag fast jag inte fick.. hade tagit en spruta tidigare på dagen och i samband med den får man inte träna på ett dygn. Hon sa till mig att ligga på soffan och äta choklad och mysa istället. Haha men inte när man heter Helena inte! Så jag spelade, tur det var det var jävligt roligt och jag är nöjd med min insats :) De lyckades göra ett mål när det var 30 sek kvar och det blev 1-1, otur eller vad?

Det här var allt jag hade på hjärtat :) Idag har jag fullt upp; balmöte, plugg, kolla killarnas träning en sväng sen träna. Äntligen tisdag, äntligen träning, får se om jag kan vara med hela.. kroppen är lite krasslig som sagt!
Jag trivs ändå! ha en bra dag, puss.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Snyggt, - håret :)

2007-11-14 @ 18:24:12
URL: http://www.ohitslove.blogg
Postat av: Sandra

Fast jag ty´cker inte att hennes paljett klänning är speciellt snygg =/ men pälsen var riktigt snygg,

2007-11-15 @ 16:39:39
URL: http://sandragranath.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0