OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

I'll be back

Huh imorgon kör jag nog på för fullt med bloggen, förutom när jag spelar match ;) förresten; firade mig med tårta och så förut :) Jag fick min efterlängtade kamera, tre 1 GB minnen, sjukt snygg kjol, linne, och pälsväst; GALET NÖJD! Detta plus det jag fick i tisdags, kan inte bli bättre så jäklarns snyggt allting :) Får visa med bilder sen när allt här hemma börjar funka som det ska.. blir så trött! Åh längtar tills batteriet till kameran har laddats klart, så jag kan börja använda den :)

så, imorgon är jag tillbaka med bilder osv :) Ikväll blir det finmiddag och idol, hare bra! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0