OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Inspiration

image394 Sophia heter tjejen på bilden, har ingen aning om vet det är jag hittade bilden här, lite gammal bild men ändå, visst är det jättefint :) Gillade hennes hår någe extremt mycket, ge mig! Sen att hon är brun och matchar det med jättesnygga färger, inte fel de heller! Lite avundsjuk på henne med andra ord :)

För här sitter jag i mjukisbyxor och känner mig hur blek som helst, får ta och gå och sola imorgon :) aja, kvällen var väldigt bra, filmen var sjukt kul ibland! Ja vi trivdes helt enkelt, och vi får dessutom ledigt från några lektioner för att vi var och kolla på bio, inga fel!
Måste bara tillägga att Hammarby hade ett nickmål inne nyss, men det dömdes bort :/ och att vår målvakt som spelar idag endast är 17 år, s j u t t o n år, det är helt sjukt! (våra andra målvakter är skadade) Lite fränt för honom kanske :) Men allt för mig! puss

Kommentarer
Postat av: angelica

känner igen bilden kanske för att jag också har den upplagt på min bild, verkligen en super fin outfit!

2007-10-05 @ 01:22:05
URL: http://www.froilan.blogg.se
Postat av: Maria

ja allt var jättesnyggt :)

2007-10-05 @ 11:17:05
URL: http://fashionstars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0