OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Inspiration

image424 Nathalie Carler & Stephanie Strauch
Dessa brudar lyckas alltid med sina outfits! Jag började nyligen läsa deras blogg; passionpourmode. Om ni inte redan gör de, börja läs! Man får alltid lika mycket inspiration :)

/ efter ett antal oth avsnitt under kvällens gång är jag något trött! Därför blir det nog sängdags tidigt idag, och så väntar en masa plugg imorn. woho! Däremot längtar jag till på måndag, skriver varför imorgon ;) puss
förresten.. de där me å lägga sig tidigt blir de nog inge av, haha! kommer nog sitta kvar här ett tag kände jag :)

Kommentarer
Postat av: lojs

snyggt, gilalr den svarta hm/acne klänningen :P

2007-10-14 @ 14:02:05
URL: http://bearitbery.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0