OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Känns bra!

eller?  åh jag vet inte, om man ändå slapp vara så osäker! Jag vet ju vad jag vill i alla fall ;)

Hm, idag orkar jag inte lägga in en outfit bild, det kan man ju inte alltid orka :) De va inge super inspirerande heller, så whatever! Idag har jag varit i skolan, sen gått ut och gått med Johan, very nice.

Är hur trött som helst bara.. men om cirka en timma ska jag åka in till Örebro med franskagruppen (vi fem tjejer+lärarn) Haha eftersom vi inte fick ta skolpengarna till Frankrikeresan så tar vi dom och åker på bio istället :)
Därför bjuder läraren oss på bion "Två Dagar i Paris", inga fel :) Kommer nog bli jättekul!

Nu ska jag äta och fixa mig, skriver kanske när jag kommer hem. Förresten, hoppas att Bajen vinner mot Braga idag, KÄMPA! Kan bli svårt med tanke på vissa saker, som jag förresten ska återkomma om någon dag när jag orkar :) aja, ha en bra kväll! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0