OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Lov är skönt

Jo tack de vill jag lova att de är! Idag var jag iväg på en affärslunch med mamma, varför inte lyxa till lunchen lite när jag har lov ;) Efter det gick jag iväg till Johan & co's replokal, deras nya band repade och de var sjukt duktiga! När klockan blev halv fyra ville jag att mamma skulle hämta mig så att jag skulle kunna se oth, men icke då var hon iväg och jobbade igen.. Då bestämde jag mig för att gå hem så då gick jag fort i 40 minuter i högklackat (det är jag då inte van vid!) Fick gå igenom halva karlskoga.. inte skönt men bra motion ;)
När jag gick så träffade jag mamma och gun på Paris där de satt och jobbade, så då köpte jag med mig en kycklingbaguette hem, mums! Sen satt jag där och njöt av den och oth, efter de somnade jag :)
Resten av kvällen har jag njutit borta i idrottshallen, fan vad jag skratta! Före och efter träningen hade jag nog minst tio skrattanfall, alltid lika kul. Malin & Elin är för bra :)
Nu ska jag snart möta upp Johan och hans kusiner på nöjes där det ska inhandlas godis för en softarkväll, nice. Återkommer kanske ikväll, hade bra! Puss

Kommentarer
Postat av: Elin

Hejsan!! Du vann Auktionen på väskan! Kolla mailen! Kramar

2007-10-30 @ 22:20:44
URL: http://ohre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0