OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Nice

Igår var det som sagt match, med a-laget. Fick tyvärr sitta på bänken hela matchen, men vi förlorade med 11-2 så det kändes rätt skönt i alla fall ;) haha känns bra att vi har vunnit den matchen jag var med på och inte vunnit de två jag inte spelat på. Haha great. De är ju roligast och spela när man vinner ;)
Vissa saker blir jag mindre glad på, elin du vet vad jag menar till exempel.. Haha jaja de här ska vi klara :)

På kvällen kom Johan hit, och vi kände för att baka. japp så det blev storbak en lördagkväll ;) inga fel. Hahaha, så jäkla bra är vi, så vaniljbullar, kärleksmums, syltgrottor och misslyckade chokladbollar (hur man kan misslyckas med det är en gåta för oss också..) Haha allt blev i alla fall supergott :) men när vi var klara runt 12 så var vi galet trötta..

Nu håller vi på och fixar min dator (som tur är så är det bara operativsystemet som är trasigt, så alla bilder åså kan nog räddas om jag har tur!) Vad hade jag gjort utan min pappa? han är så duktig :)
Nu ska vi fika lite, sen får jag hoppas att min dator funkar ikväll för då kommer Veckans outfits, inspirationsbilder med mera! (om jag orkar) haha! Ha en bra dag. Puss
btw. hoppas Bajen rycker upp sig nu så vi tar 3 poäng idag, Bajen Bäst! (oavsett vinst eller förlust)

Kommentarer
Postat av: Emma

Helena.. 11-2 blev det.. och billingsfors spelade vi 4-4 mot, så en poäng där faktiskt :P hoppas du får va med nästa!

2007-10-21 @ 16:02:44
URL: http://emmatervo.blogg.se
Postat av: anna bergstedt

bryr mig inte om ditt fula lag

2007-10-21 @ 16:08:54
Postat av: Helena

Emma; jag säger inte att vi är dåliga, vårt lag är ju bäst även fast vi förlorar eller spelar lika ;)
Anna; men läs inte bloggen då? Det är mitt liv jag väljer att skriva om och ingen tvingar dig att läsa :)

2007-10-21 @ 16:34:19
URL: http://helenaengstrom.blogg.se
Postat av: Emma

Haha jag vet, men jag rättade ju lite bara :p

2007-10-21 @ 18:39:09
URL: http://emmatervo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0