OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Orättvisor & plugg

image444 
Jag hade inte tackat nej till att se ut såhär idag och kunna strosa runt på någon strand utan att ens behöva tänka på läxor, fysikslutprov och allt vad det nu kan vara! ge mig

Dagen har varit sådär, har varit ganska sur (ibland får man vara det om man är tjej så att säga) Haha synd att det ska komma dagen innan jag fyller år bara.. I skolan gick jag mest och störde mig på orättvisor som är sjukt tydliga, lärarna fattar ju förfan ingenting ibland! Ett mvg på svenskaprovet gjorde absolut min dag något bättre! :)
 
Imorgon fyller jag 17 som sagt! Fast kommer fira detta med familjen till helgen, så får nog vänta tills dess med att få presenterna. Har då inte önskat mig så mycket, en kamera eller pengar att köpa en för! Mera är bara bonus, som jag förövrigt också blir väldigt glad för ;)
Nu väntar fysikböckerna på mig..  ni får hare bra :) puss

Kommentarer
Postat av: Matilda

Ja, det skulle man inte tackat nej till.
Grattis! Jag fyller också år snart XD

2007-10-26 @ 23:19:46
URL: http://knallrosa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0