OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

snyggt du!

image386 Rachel Bilson
Så enkelt men så snyggt, såhär hade jag gärna sett ut idag :) Tycker om skorna med den något klumpiga klacken och den fina enkla klänningen! Japp, de hade då inte suttit fel ;)

Denna dag har varit helt okej än så länge, det enda roliga i skolan var väl idrotten. Då det bjöds på valfritt, fick inte med mig en enda människa på innebandy (ovanligt faktiskt!) så fick köra lite badminton och pingis, och fotboll en sväng. HAHA det var så jävla roligt när vi spela badminton, de va alla tjejerna, och vi låg ner på backen av skratt! Ja de gjorde min dag bra :)

Senare ska jag ut och springa med Johan, tur de.. för här sitter jag och äter godis! Haha ska bli riktigt skönt och springa måste jag säga :) ja.. allt för mig! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0