OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

synd!

Ja, min dator har bestämt sig för att inte funka, det rent ut sagt suger tycker jag. Därför kom det inge inlägg igår, och idag lånar jag pappas dator. Men det är bara jag här hemma som har en stationär dator, resten har bärbara.
Jag gillar inte å skriva på bärbara.. och speciellt inte hålla på med bilder :S men jag får hoppas att min börjar funka snart, annars får jag stå ut me de här.
Men kommentera gärna det som redan finns :) och.. så får ni ha en bra dag! kolla gärna in här senare ikväll, imorgon osv. för jag är snart tillbaka :)

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag gillar inte heller att hålla på med bärbara, speciellt inte sånna som har en mus. Men tangenterna älskar jag :)

2007-10-19 @ 16:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0