OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Synd

att fysikprovet gick åt helvete, synd ;) (tror inte jag klarar det i alla fall) Fast, det som är bra är att det behöver inte betyda att jag får ig i slutbetyg för de. För jag har fyra chanser till att göra provet och klara det, och då kan jag till och med få mvg! Fast g räcker för mig, och ja ska ha klarat de innan jag går ut 3:an!
Nog om det, nu får jag bara hoppas att jag får byta bort fysik B, då skulle jag bli överlycklig :)

Nu när pappa är hemma igen och fixar med datorerna så kommer jag få använda någons bärbara igen, trist! Sen hade jag ju en önskeoutfit jag hade tänkt visa er idag. Får se om jag får låna hans senare ikväll så att jag kan lägga in den bilden, annars tar jag det nån annan dag :) Träning står på schemat ikväll, det tycker jag om!
Hoppas ni får en bra dag :) puss

Kommentarer
Postat av: Tuva Nordlund

Hejsan Ängel

Härlig sida du har här.....
Hoppas du får en trevlig kväll.

Kram Tuva

2007-10-25 @ 20:05:54
URL: http://www.grevens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0