OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Trevlig överraskning

image459 När jag kom hem fick jag reda på att mitt bud på denna väska i Elins blogg hade blivit högsterbjudande, vilket betyder att jag får den för 150 kr (då är frakten inräknad!)
Älskar såna där fräna tryck :) En stor väska, vet inte riktigt när jag ska använda den, men någon gång kommer det nog bli, fin är den i alla fall!

Ikväll har vi spelat Monopol; Johan, Ludde, Elvira, Frida och Jag. Hur länge sen var det inte man spelade det spelet? Fast efter flera års spelande när jag var ung så var jag ganska säker och tog hem det där bit efter bit ;) Tillslut vann jag, haha tävlingsinriktad som jag är :) Nämen det var riktigt kul :)

Kommentarer
Postat av: Josefin

fin väska :)

2007-10-31 @ 08:20:28
URL: http://josefiinwikstrom.blogg.se
Postat av: Elin

Hej du!! Skickar du över pengarna till mitt konto och mailar din adress så att jag kan skicka den? kramar

2007-11-01 @ 19:15:16
URL: http://ohre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0