OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Dagen

sådär nu var den här dagen över och.. pluggningen har gått sådär, tur att Johan kom och hjälpte mig här på kvällen :) haha. Någe scrubs blev det inte, det började 23.45.. det orkade vi inte vänta till!

Träningen gick helt okej, lite jobbigt när det gör ont bara. Skorna var i alla fall supersköna, verkligen nöjd med dom :) Innebandy är så kul!

Det dåliga med dagen var väl att jag inte hann hämta ut strumpbyxorna, och sen att jag upptäckte att jag hade punka på cykeln när jag åkte hem, synd! Fast det gör ju att jag får åka bil till skolan imorgon, skönt ;)

jao.. prov imorn, bör kanske sova.. är jättetrött. Så gonatt på er :) puss

Kommentarer
Postat av: sanna

svar: det gör jag med =) vilket lag lirar du i?
ha en bra dag, kram =)

2007-09-19 @ 09:40:50
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0