OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Igår & Idag

Haha kvällen igår blev riktig trivsam :) Jag trivdes tillsammans med en massa goa brudar & Johan. Dock har jag lite ont i knäna idag efter att ha gått hur långt som helst med inte världens skönaste skor, är inte direkt van att gå med klackar :) men vill man vara fin får man lida pin ;) Tack för en toppenkväll!

Idag har jag bara softat än så länge, och mer av det blir det helt klart :) Jag var precis nere på nöjes och köpte godis (ånej, jag kan inte klara mig utan) Jag förstår mig inte på dom som inte äter godis, hur fan lyckas dom!? Jag hämtade också ut mina tågbiljetter, för jag ska ut och resa. YEES

Som jag längtar :) Imorgon vid två drar jag till Borås, hälsar på min älskade syster och går självklart på elfsborg - Bajen! oj så jag ska trivas :) Där stannar jag till tisdag och åker hem så jag hinner till träningen på kvällen. Kan det bli bättre?

Nu ska jag äta lite, sen åka iväg och vara med Johan&hans band i deras replokal, ska bli kul :) ikväll är det packning och tv-tittande som står på schemat. Hur bra som helst! Humöret är på topp som ni märker, konstigt nog.. med tanke på vilken vecka det är ;) aja men det är ju bara bra, jag klagar inte :)

Hoppas ni får en bra dag! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0