OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Jag trivs!

oj.. nu såg jag att jag hade lovat en outfitbild från igår. Jag tog däremot inga kort på den, så då blir det svårt ;)
Jag bar i alla fall lacktightsen, I like!, en vit topp och dessa skor (snyggare i verkligheten)
Sen hade jag ju såklart mitt nya, jättefina, lila nagellack som jag hittade igår! äntligen

Jag hade i alla fall så galet kul igår, allt var på topp :) Folket var riktigt roligt och allt blev väldigt lyckat helt enkelt, trots att farbror blå kom förbi festen! Är så chockad att det blev som det blev bara, haha :) men inga fel!

Nu ska jag fixa och dona lite här hemma. Ha en bra dag :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0