OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Kvällen

image299
Nu har jag äntligen varit och köpt den nya SOLO, som kom ut i tisdags. Jag har även ändrat lite på det där med att sluta äta godis-chips-kakor osv. För jag tänkte det är ju mänskligt att i alla fall äta godis en dag i veckan ;) Så tänker bara sluta med chips och så :) Det blir nog bättre så till en början.
Jag har förresten fått bort mitt läskberoende, det tycker jag va bra gjort :)

Så nu har jag laddat upp med godis och SOLO tills oth börjar, för då ska jag självklart kolla på det ;) Ikväll får jag se vad jag orkar med, kanske blir det bara en datorkväll, funderar på att lira lite Heroes (för er som inte vet så är jag en riktigt pojktjej när det gäller spel&datorer) Haha! de ni.. Fast har inte spelat på typ 2 år, så ska testa och se om jag tycker de är kul :p

Men kommer självklart blogga lite ikväll också, det är nog mitt största beroende just nu. Haha! jaja :) ciaao

Kommentarer
Postat av: Sigrid

vilket härligt omslag!

2007-09-16 @ 13:39:43
URL: http://sigrid.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0