OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Mais putain merde!

Haha ja jävlar så bra. Fixade ihop den där meningen själv (överskriften), riktigt nöjd blev jag ;) Haha det är en mening jag ofta säger på svenska, och så hittade jag de tre orden på olika ställen i boken och skrev det på franska.

Någon som fattar va den betyder :D? Ledtråd; jag säger det bara när det går dåligt, som nu när jag inte kan all franska.. fast jag borde kunna de :/ Hoppas det går bra imorgon i alla fall!

En liten franskalektion här i bloggen, haha snacka om rastlös jag är då. När jag egentligen borde plugga, såklart förstås! Därför tänker jag sova istället :) gonatt!

Kommentarer
Postat av: Emma

Men käre barn!!! eller vad är det du säger?:P

2007-09-20 @ 08:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0