OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

this is our fate

Haha va små bilderna vart i förra inlägget, men tryck på dom för att få dom större :)

Någon pluggning blev det ju inte, istället åt jag lite kräftor och kollade på "party till döds" som gick på tv'n. Den var väl sådär.

Nu ska jag bara sitta här och lyssna på musik och njuta.. av precis allting! Haha det ska faktiskt bli kul att komma till skolan imorgon! Det är en av dom två dagarna den här veckan jag ska till skolan (tisdag-utedag, onsdag-studiedag, fredag ledig för cup) Känns det bra eller? Oja! :D

Har ni några tips på bra låtar? Själv sitter jag och lyssnar igenom gamla godingar! alltid kul :) Nejni.. gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0