OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Cup!

image797
Imorgon bär det av! Laget, plus herrlaget, åker iväg till åland fre-sön för att spela cup på åland. har längtat hur länge som helst och äntligen är det dags. Det kommer bli såå roligt, grymt taggad!

På måndag är inlämningsdagen för det sista och grymt viktiga samhällsarbetet. vilket innebär att idag är sista dagen jag hinner skriva någonting, och jag började i tisdags. gaah så klantigt! Fast jag kommer bli klar, som tur är. Idag ska jag även hinna med att packa och iväg och kolla träningen en sväng. en pizzabit ska få slinka ned med. fy fan vad sugen jag är på det just nu. Tur att man har någonting att skylla på som tjej ;) Om jag inte skriver mer får ni ha en bra helg :) puss

Kommentarer
Postat av: shoebox

Åh, det låter skitkul ju!
Hoppas det går bra för er!

2008-04-24 @ 22:29:22
URL: http://shoebox.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0