OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

först.. sen.. efter de.. och sen..

image799
bild Lundlund. en av de finaste bilderna jag sett!
Denna dag är något hektisk; först möte med lärare&martin om balen, därefter bussen till dfs för biljettsäljning, sen till bergslag igen för att sälja och sen avslutar jag skoldagen med en mattelektion. Sedan åker jag&elin in till örebro, äntligen! Är sugen på något nytt, hoppas jag hittar något. När jag kommer hem sviras det om till fest och jag tillbringar troligtvis kvällen med massa walthersbarn. alltid kul att träffa johan! Fast vet inte än, det blir som de blir ;) En nykter kväll också kan jag tro, så festar ja gärnet på lördag istället. kan hända att de blir så, får se. måste fixa mig nu! Ha en bra dag :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0