OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Playin' In Her Hair

image757
"Till våren är det långt som gäller igen efter pagen som regerat ett tag." Citerat av Käthe, bör jag följa det tipset och ha kvar mitt långa hår, eller göra som jag känner för och bara klippa av det till en snygg page? Å herre. Kläder, skor & väskor är roligt, håret blir jag bara tokig på. Beslutsångest i allra högsta grad. hjälp. Om ni känner för det så ge gärna lite tips. Gå och lägga sig tidigt, va blev de me de? Haha vi hörs imorgon, puss.

Kommentarer
Postat av: Kristin

hur är ditt hår? tunt eller tjockt? ja tror du skulle passa jätte bra i page faktiskt=)Man kan ju kanske inte göra lika mycket med det men du ser i stort sett alltid bra ut i håret och de behövs ju inte fixas så mycket=)

2008-04-03 @ 14:53:44
URL: http://kiiks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0