OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

popcorn nån? haha

image761
lördag: Var svimfärdig & yr hela dagen vilket resulterade i att jag sov periodvis fram till ca 19.00. Därefter dusch å sedan iväg på förfest med syster, jossan & julia. Kände mig inte riktigt hemma där så jag åkte till Jonas där samma gäng som i fredags var samlat. Vi ölade och prata en massa, himla trevligt! Helt klart en lyckad lördagskväll!

söndag: Övningskörde, det är så sjukt rolig, älskart. På kvällen blev det samma gäng som resten av helgen, hos Erik, där vi återigen spelade en massa spel. På slutet körde jag en sista match tennis (wii sports) mot Jonas. å inne i matchen som jag var slängde jag iväg armen med värsta kraften när jag sköt och iväg flög popcorn skålen. HAHA det såg så jävla sjukt ut. Skratta nästan så jag tjöt, sen var det bara att börja plocka ;) å herre. Roligt var det ändå :)

Vilken jävla helg, väldigt oväntad, men jag trivdes verkligen. Skönt att få ha tankarna på någonting annat..

Idag: Vid 17.00 är det balmöte. Ikväll blir det en riktig sport kväll; Bajen - Sundsvall, Hv - Linköping, Pixbo - Warberg & Aik - Täby. Laget till vänster ska absolut vinna i alla tre matcherna. Då blir min kväll fulländad!

Kommentarer
Postat av: livingroom

ja visst är det kul att köra bil! Kört mycket ännu? så skönt att ha körkort. frihetskänsla :-)

2008-04-07 @ 20:17:04
URL: http://livingroom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0