OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

Vår vår vår!

image781
jacka Second Hand, armband ?, klänning H&M, lacktights AA, skor Skopunkten
Vilken jäkla dag det var igår då förresten, var som jag nog glömde säga uppe i Sthlm och kolla Bajen - helsingborg, den lyckan alltså. Enorm! mer om det sen :)
Nu om den här dagen, jag måste bara säga att jag&maria rockar på fysiklabbarna. Helt sinnes, det finns inge jag hatar mer i världen än fysik (kanske vore gnaget isf), men ändå går det så bra! Lite kul faktiskt. 
Nu ska vi fira det underbara vädret med grillning, mums! Äntligen får jag mitt kött jag snackat om den senaste veckan ;) Ikväll är det avslutning med innebandyn; bowling & tacos. Mys! Efteråt styrs det kanske öl? Det skulle sitta fint. haha. Ha en bra dag nu :) puss 

Kommentarer
Postat av: yazmina

vilken härlig tunika! :)

2008-04-18 @ 15:59:43
URL: http://yazmina.blogg.se
Postat av: Camilla

snyggt. :)
hoppas du får en bra kväll. :)

2008-04-18 @ 16:12:49
URL: http://artondejuni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0