OUTFITS NYTT I GARDEROBEN INSPIRATION VILL HA SNO STILEN DAGENS BILD

You got me begging you for mercy

image768
parkas Oasis, sjal H&M, kofta JC, linne Gina Tricot, jeans Cheap Monday, skor Wedins.
Oj den här dagen bara försvann! Har varit på topphumör mest hela tiden, och ännu bättre blev det när ekonomiprovet var lätt och jag kunde cykla hem i soligt väder. Då kan man inte göra annat än le! Det är rätt roligt att en sol kan göra en på så bra humör. Nu ska jag börja plugga för morgondagens svenska prov. Det är det enda jag har i skolan sen åker jag på kryssning! jaja, om jag ska hinna med träningen bör jag plugga nu, puss.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jackan va jättesnygg =)

2008-04-12 @ 14:39:15
URL: http://johannadinfurs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0